SAKIT HATI

SINCERELY BY Unknown
Photobucket

I  HAVE DIED EVERYDAY  waiting for you , darling don't be afraid I have loved you . hum yelaa tu , bagus lah kan , untung sangat bila ada orang yang sayangkan kita sampai seribu tahun . hidup pon belum tentu sempat 100 tahun kan ? tapi tu laa , tak semuaa orang yang beruntung ni sedar , jadi tak sedar di untung plak kan ? semuaa nak cakap bagus laah . kisah ape kan prempuan tggu sampai kiamat pon , encik tu lelaki so senang ngorat mana perempuan pon , kan ? bukan apa kesian ohh dekat perempuan ni , hampir 80% lelaki permainkan hati perempuan . thats whhy prempuanskrg dah makin mnjadi-jadi sebab diorang tanak dipijak-pijak dan dpermainkan lelaki . eshhh , sungguh jahat yee encik lelaki . ohh maaf ye . hum macam biasa lah , bila entry aku kutuk-kutuk lelaki ni ada laah udang di sebalik kueteow . kan ? well you know me , right right ? yelaah , buat bajet hot mcm semua orang kenal aku . kay , kay kutuk belakang kan ? fine ! 

    actually kan , aku tengah sakit hati + geram + ? = nak pkol orang . meh , meh volunteer . haih ! geram , geram . sabar ohh eyda sabar . huhhh ~ ~ kalau orang yang bersalah di bawah section 0123 akta jenayah sakitkan hati girlfriend sendiri ni ada depan mata , dah lama aku tampaq - tampaq , tarik-tarik rambut diaa . sumpah weh geram gilaa ! sakit hati pon ada .  kenapa aku rasa dia mcm tak sayang aku haa ? -.-'  haa buat lagi perangai kan aku dah start confuse , sapa lagi aku patod tanya kalau bukan dia ? kalau dia tak sayang pon bukan dia nak bgtau . penat laa macam ni , tak habis-hbis buat perangai . encik tu buat perangai dengan saya , encik dah lupa ? encik dah tak janji takan buat lagi , dahtu yang pergi tukaq pasword email tu kenapa ******* !  maacam tu janji ? kalau dah tak ada apa-apa tayah takod-takod nak tukaq pasword tu laahh ! habis kalau eyda buat mcam tu dekat encik apa encik pk ? pk sekarang ! haa mesti pk bukan-bukan ka ? mesti mula rasa curiga ? dan mesti rasa mcm ada smething yg eyda sembunyi tetiba nak tukar kan ? ada otak tapi letak dekat tangan jadi mcam ni lah . dunia ohhh duniaa , lelaki ohh lelaki . apa yang bestnyaa bila permainkan perasaan orang ? dapat duit ? dapat syurga dekat akhirat ? apa pon tak dapat . yang dapat hanyalah gelaran "PLAYBOY" . paham kan ? laa ni cuba encik tell me brpa kali encik nak buat perangai lg denga eyda ? boleh laa eyda kira siap-siap kan senang . dah laa selagi encik tak bgtau eyda pasword encik jangan harap eyda nak percaya encik lagi . yaa ayyayayayaya EYDA BENCI BHAI SANGAT-SANGAT ! sekian - kepada pesalah tolong rasa bersalah dan sedar kesilapan anda . TQ






grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :(

 

Blog Designed by Kawaii Creature Production | Right Reserved Eyda Hamiezyy

Copyright © 2013 Template by Antonia Sundrani Vinte e poucos