LESEN :)

SINCERELY BY Unknown
Photobucket

YEHAAAAA ! damn, omaigod omaigod . idontt believeeeeeeeee people ! tampar pipi kiri tampar pipi kanan . mimpikah aku ? oh seriously ? yaayayayyaya . I will got my license soon . excited gilaa , macam tak percaya pulak aku dah daftar ambik lesen , boleh laa aku hoo-haa hoo-haa lepas ni kan ? senang keje eden haaa . TERBAIK LAHHH ! say bye too kawan-kawan yang menyombong macam artis tu  , blahh blahhh blahhh . nanty jangan nak bodek-bodek aku ke apa ke ? pekak kan telinga sahaja yee . and yang lagiii bestttt NURSYUHADA BINTI NOORHAMIZI dah pandai bawak kereta .... rasa macam nak jirus air je dekat muka . 


    Semalam , aku exsaited gilaa laa nak blajar bwak kreta dkat abang aku . aku tunggu abanag aku balek tapi tak balek-balek jugak . tidak langsong kelihatan bayang - bayangnyaa ataupon hidungnya . then aku pon dah terasa ingin ke toilet dan agak mula nak bebai sikit laa , sebab dah janji kan . keluar je toilet aku baru ambil gelas nak mnum , tetiba adek aku said like that 'kak ! abang dah balek dengan abang chan sekali ' *psst : abang tu abang sulung kita ye . abang chan tu plak adik aku yang ketiga . dengan serta merta , aku letak balek gelas tu dan berlari ke pintu mcam tengah berlawan lari , sepantas kilat dan guruh . sampai je depan pintu terus aku jerittt "ABANGGGGGGG !!!!!!!!! then semua looking at me . ohh -.-' malu sikit terus masok dalam rumah balek . hahahhah . abang aku pon terus berjalan nak masok dalam rumah , aku dah buat sekatan JPJ depan pintu "haa abang, mana cakap nak ajar bawak kereta . then dia cakap haa jom laah . hoinggah honggahh ! berbunga-bunga hati aku ni , best punya pasal . tapi bunga api laah . 

    Then bila dekat dalam kreta abang aku pon ajar aku step-step nak bawak kreta , after that aku pon dengan bangga nya laah cakap nak tryy . sekali nak try Ya Allah ketaqnyaaa  cek . tobat aih takod . seram sejuk jaa aku jadi . kreta baru berjalan tak sampai semeter aku cakap dah tanak . ceh penakod rupanya . so itu biarlah tu cerita semalam . yang harini plak , kursus belajar aku berjaya ! macam tak sangka sekali aku try terus dah pandai . siap bawak pusing-pusing jauh lagi tauuu ! wow ! hebat kan ? kekekkeke . tapi tu laaa pusing-pusing pon tapi baru berani sampai gear 3 . alahaaiii . kira okay laa kan dah ada kemajuan . hope tomorrow will bteer than today . hope boleh belajar samapi gear 6 ! aminnn :) 

      mintak - mintak cepat lah dapat lesen tu , tak sabar ni . ketaq kaki-kaki nak bawak kreta pg sana - p sini . 

p/s : aku bawak kereta tak pakai kasot . tak tahu kenapa rasa tak selesa . kah kah kah kah XD 






 

Blog Designed by Kawaii Creature Production | Right Reserved Eyda Hamiezyy

Copyright © 2013 Template by Antonia Sundrani Vinte e poucos