MANUSIA BUAYA !

SINCERELY BY Unknown
Photobucket

Hi, selamat hari jumaat pertama in 2013 . haih mcam tak percaya jaa aku dah besar panjang sampai 163cm dah . :D nak kata mkan kacang panjang tak pon . hee . when start 1hb 1 2013 aku dah ada wish baru untuk orang tersayaanggg aku , and dia pon ada untuk aku . dia yang hantar dulu text wish tuuu . terharu laa skit kan . dah tersedih jugak kan sebab thun ni tak hang dengan dia smbut newyearrr , thun lepas together mcm tu . bajet2 sweet skit laa kan , tak banyak . hakk tuihh , sweet kepala hotak ! aku je perasan sweet sebab tak sedar belakang aku dia main kyu tiga, empat dan limaa . hahahha . eh deeyyy asal bodoh sangat bilaa jadi prempuan ? snang sangat percaya denngan kata lelakki . lelaki mcm tu patod letak dekat kepala lututje, bukan patod letak dekat hati ! eydaaa heyyy eydaa . jangan nak emo sanagt . berlakon je tuhh ! nak cerita pasal seorang lelaki ni , to me laah kan , dia sangat bertuah laa , sebab dia dapat gf yang gila-gila punya sayangkan dia . tapi tuh laa, dia tau orng sayangkan dia, cuma dia tak tahu banyak dan sebesar mana sayang prempuan tuh . kalau dia tahuuu confirm dia akan menyesal seumur hidup dengan pengorbanan prempuan bodoh tuuu . hahaa . haih laki buaya darat awat hang jahat sangat ? tak baik ohhh buat orang mcm tu . lu takmau hidup ka ? atau lu tanak ada wife ? sebab lu punyaa perangai buat ramai orang tak suka sama lu ! *ehh aku rasa mcm pelik ayat aku ni . jap2 rasa mcm nak ternyanyi plak . prempuan tu punya firasat ni mmg TERBAIK (Y) gilaaa laaa . sampai dia rasa bf dia curang dengan dia and dia  pon try bertindak jadi detektif mcmtu alaa2 detective**** lebih pro dan hebat dari conan si comeelll . selepas mengorek, mengorek, dan mengorek di sana sini si perempuan ni pon dapat jawapannyaaa . jeng jeng jeng . dah kantoi laki *** **** tuu ! first perempuan tu tau, meleleh airmata dia then dia rasa mcam dah kebal sebab msok ni dah tak terkira brapakali dia kena game and kencing sama itu laki buaya darat . *lelaki .... buaya darat . ohhh suck aku tertipu laagiii ! cool **** cool . yess dia memang tenga cool sekarang sebab tu cakap pon sampai terketar-ketar sebab sejuk . tak tahan sejuk katakan . then bila lama-lama dia tengok benda tu si prempuan pon siap gelak-gelak lagi hahah . funny maybeeee -,-' . oohh laalalalala . tapi prempuan tu cuba gunakan kecerdikannya dengan just buat drama skit laah kan bila text si bf ni haa, si bf tanya kenapa ? si gf ni plak  cakap takde pape just sukaa2 . *pssstt : hati pula melantangkan suara suka2 kepala hotak kau ! nak je aku lenyek-lenyekkkk hang tau dak ! so sekarang si gf just diamkan diri dan tunggu masa untuk yang sesuai untuk bongkarkan segalanyaaa . mau dok relaksss uollls ! mcam tak percaya ada yang  setabah ni . tapi si gf maybe tak dapat jadi setabah ni bila si bf dah takada dengan dia one day nanti .sebab si gf sayang mati-mati punyaa gilaa laa dengan laki playboyyyy tu ! aku ni punyaa laa takod nak curang sebab aku takod nanty orang akan buat balek dekat kita . tapi tulaaa kita taktau apa yang Allah dah takdirkan untuk kita . si gf tak buat prangai tpsi gf plak yg kena ? si bf tu dari sebelum dengan si gf ni lagi memang raja buaya! tp tak kena2 game pon . so thats mean maybee dia kan kena game dengan orang lain yang dia betol2 sayang andd of course lebih dari si gf kan ? so , mungkinkah jodoh si gf bukan dengan si buaya?... Ya Allah, luluh hati :( . tak pernah  terfikir yang satu hari akan rasa sakit macam ni. pahit manis akan si gf telan juaaa :)






 

Blog Designed by Kawaii Creature Production | Right Reserved Eyda Hamiezyy

Copyright © 2013 Template by Antonia Sundrani Vinte e poucos