HATI PILU :'(

SINCERELY BY Unknown
Photobucket


haiiii , today is saturdayy ! and now I feels so sad . idont know why . my heart like wanna say to me that it cant go on with this anymore . it told me that it was hurt . Dear, heart . iloveyou please calm down . saya perlukan awak wahai hati , bersabarlaah , saya pon tanak sakitkan awak ., sebab awak sakit saya juga turut sakit . bila awak sakit mata saya juga turut sedih dan mengalirkan sejenis air yang dipanggil "airmata" . kenapa dengan awak ni wahai hati ? jangan lah sedih , nanti saya tidak dapat jadi tabah . saya perlukan kekuatan . saya ingin kuat hadapi semua dugaan ni . serious memang rasa nak nangis tapi tak boleh ! nur syuhada mesti kuat ! i know you can do it . lepas satu-satu dugaan yang datang kat aku . tak tahu nak kongsi dengan sapa . macam dah takda sapa-sapa yang ambil berat pasal aku lagi . semuaa mcam nak perguna aku jaa . bila perlu cari aku . tak perlu dilayannya mcam sampah . tertnya-tnya kenapa aku selalu disakiti dengan ramai orang ? kenapa aku ? Ya Allah bantulah hamba, kau kuatkan lah hati hamba , kau tabahkan lah hamba untuk hadapi semua ni . kdg-kdg aku rasa cukup kuat nak hadapi semua ni, tapi kdg-kdg aku rasa aku tersangatlah lemah . sampai terpaksa berpura-pura . mana orang-orang yang sayangkan aku ? semua dah tak peduli pasal aku . semua guna-gunakan aku ? haih ! sampai kekadang tu rasa mcm nak larikan diri tinggalkan semua sebab tak sanggup rasa mcm ni . tapi aku  tau aku tak boleh lari dari masalah . aku mesti settle kan masalah yang aku ada sekarang . tapi aku takod bila aku buka mulut aku tak sanggup nak hadapi pd masa depan ,or biar je bnda ni mcm ni ? sumpah rasa mcam nak larikan diri and tanak hadapi bnda ni , biar je lenyap dari hidup aku slow-2 . tapi bila aku buat mcmtu mesti ramai yang akan salahkan aku , aku penat dengan semua ni ! semua aku tanggung sendiri , simpan sorang-sorang macam dah nak gila dibuatnyaa . wahai hati , sabarlaahhhhh  .bantulaah aku . jangan stress kan aku , aku cuba untuk happy , senyum dan gelak-gelak mcm dulu . jauhkanlah aku dari masalah ni . nak je aku lari jauh-jauh tinggalkan semua orang yang hanya sakitkan hati aku ., yang tak pernah hrgai diri aku . 


eyda : 9hb January..................

 

Blog Designed by Kawaii Creature Production | Right Reserved Eyda Hamiezyy

Copyright © 2013 Template by Antonia Sundrani Vinte e poucos