KALAULAH DIA TAHU :(

SINCERELY BY Unknown
Photobucket


GUDNITE EVERYONE ! dah tydo ke ? cehh pulon je tanya bukan ada orang boleh jawab pon . okay aku tak tydo lagi . mcam mana nak tydo macam-macam masalah ada ni . haih !  firstly, to my beloved person im so sorry i had to changed my link blog . saya tanak awak baca ini lagi . ni tempat saya luah perasaan . tapi kalau awak tau, mcam mana saya nak luahkan dekat sini lagi time ada prob dengan awak? tolong paham saya . bukan niat saya untuk rahsia dari awak , sebenarnya saya nak update entry kali ni pasal awak MHH sebab tu saya tanak awak baca . ni luahan hati saya dekat awak .

       Wahai sayang, kalau lah awak tahu macam mana sayangnyaa saya dekat awak , macam mana cintanya saya dekat awak , awak mesti takan layan saya macam ni kan ? sejujurnya saya tanak kehilangan awak , mungkin hidup saya akan berantakan kalau awak dah takda dalam hidup sya , tanak saya bayangkan semua tu. even nak bayangkan ia . lately ni awak dah banyak berubah , saya pon tak sedar mana salah saya . sebab selalu pergi jumpa aawak ke sampai awak dah jemu ? ataupun awak dah tanak saya . makin hari, makin banyak awak berubah . sikit demi sikit awak mula tunjuk kelainan perangai awak . 

     hum, saya nasihat awak , saya bagitau awak yg awak dah lain dengan harapan awak dengar nasihat saya dan berubah . tapi sampai sekarang perangai awak sama je . mana MOhamad Harith Hakeem yang mula-mula janji untuk berubah dulu ? eyda rindu bhai ? rindu daddy mumy yang selalu manja-manjakan my . yang dengar cakap my, yang alwayspentingkan my ? tapi semua tu sat sangat . kenapa yang indah-indah selalu cepat ? yang buruk-buruk selalu datang dan lambat nak pergi . mana janji- janji awak time awak start berubah haritu ? mana janji - janji yang awak hantar hari-hari dekat saya ? kenapa awak tak tunaikan ? kenapa awak nak tunjuk perannggaoi mcam awak ni curang ? mungkinsebab reply lambat aak cakap . tapi bukan tu yang saya rasa . saya dah dapat rasa yang perangai awak memang banyak berubah . boleh ke saya dapat MHH saya yang dulu ? tak boleh ke kita happy mcam orang lain ? akways happy takda lagi nak orang lain or what . rasa mcam angan-angan je semua tuh . awak mcam tanak saya . serabut kepala hotak eyda bila pk semua masalah ni . tak settle-settle . saya mintak nak jumpa pon mcam-mcam alasan saya dapat . kdg=kdg tu rasa mcaam awak ni sebenarnya mengelak untuk jmpa saya . awak sengaja cakap awak nak jumpa, tapi hati awak taknak pon .  saya selalu nak yang terbaik untuk awak . nak awak jadi yang terbaik , tapi awak pentingkan diri . 

        wahai MHH, I hope you will change as soon as possible . sincerely from deep of my heart that IveryLOVEyou . tolonglah hargai saya selagi saya still ada di sisii awak, still sayangkan awak sebanyak ni . jangan bila satu hati hati saya dah mula tawar , dah mula jauh dengan awak , awak merayu-rayu . masa tu dah takda guna .  sekali sayang akan betolbetol sayang . tapi bila sekali dah lepas mungkin payah nak terima :) 




 

Blog Designed by Kawaii Creature Production | Right Reserved Eyda Hamiezyy

Copyright © 2013 Template by Antonia Sundrani Vinte e poucos