SELAMAT PENGANTIN BARUU KAWAN :)

SINCERELY BY Unknown
Photobucket

assalamualaikum w.b.t . terlebih dahulu di sini saya ingin mengucapkan selamat menyambut ibadah qurban dan melaksanakan ibadah haji kepada semua umat islam yee . hee :) sapa2 baca blog aku mesti mnyampah dengan aku kan ? aku over baik mcm ustazah tuh . hihihih . ohhh how dare you all call me like that ? didnt you know that when I was year5 my I was like to be like 'ustazah' ! tarak tau ka ? gedik tak sangga nuh nak masok sekolah maktab mahmood , hahah boleh gagah kan ? ni sebab tak dapat masuk yang perangai hampehh macam ni aku rasa . hadehhhh . 

  kay , nak masuk cita untuk sapa "sel;amat pengantin baru " tu . dengar sini ye readers , tolong ambok perhatian . meh2 duduk rapat2 . for your information 27hb October 2012 kawan baik aku , yang merangkumi kawan sepermainan aku akan akad nikah ? haa sapa ? spaa ? tau dak g ? sabaq sat jangan gelojoh . membe eyda intan tu . kenai dak ? kenai kan ? dia baru 9teen , tp nak buat mcm mana jdoh dia dah sampai awal la kan ? study pon tak hbis lg tu . tp dah lama sangat diorang couple dari form2 , so xbaik lama2 sangat kan better truskan dengan kahwin je . 

  act. aku happy dia nak kahwin and at the same time aku sedih jugk sebab lpas ni mmg cnfirm dia takan lepak2 and rapat dengan aku mcm dulu dah kan . okay sedih sangat . buat aku lg sedih , aku tak dapat hadir dia punya akad nikah . kawan apa la aku ni kan ? tapi , sesungguhnyaa . ewahhh ayat . haa lately ni kitorg mmg dah tak rpat macam dullu dah . dah renggang , diorang pon mcm dah tak engat aku . bila naj mnx tlong mmg engat laa . biasa laah , dah aada kawan baru kan ? mna la engat aku ni . hish . rindu pulak engat time kitorg rapat dulu2 . dari kecik sampai ke besar . klau mlepak tak sampai ke tengah mlam , tak ke tengahari esoknyaa mmg tak sah . ada prob kitorg share , luar dalam semua crita . tydo skali , mkan skali . klau hang tak mkan aku pon tak mkan laa . haa sampai mcmtu  .. bersuap2 bagai . adik-beradik tak mcmtu kan ? tapi dekat2 dia nak kahwin kitorg mmg tak rapat gilaa . raya pon tak lepak sekali , first time kay . tak pernah sekali pon raya kitorg tak hang . haish . aku yg salah ka ? depa yg salah ? ke depa pon pk mcm aku ? engat aku yg berlagak ? heyyy pening laa deh . hum biar laah , org engat , engat la kan . nasib aku mmg mcm ni , selalu kena perguna . tak kira la kawan prempuan ke laki ke sama je . 


haa tengok-tengok :)
  hope , anda2 semua tak jadi mcm aku lah kan ? kawan cara kawan ,. couple cara couple . kahwin cra khwin . mcam2 . terus terang cakap sekarang aku tak berkawan dengan sesapa lgsong . aku hanya terperup di rumah yee . bestfriend aku sekarang is "MY MOM" . pergi mana2 mesti ajak mak . senang habis cerita . ada kawan pon mcm tu , ada boyprenggg pon lbih kurg je , jauh lg . dugaan , dugaan . denagn senang hatinya aku mengundur diri dan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA :) yg mna adik2 prents dia pg haji jgan nges2 nahhhh . kbyeeeee ! * oppsss gambar kat bwah tu dengan intan . tengok baju pon nak sama punya laa rapat lkan ? tapi time tu dia dah bertudung , haluan masing2 dah dia kan nak kahwin :) so , aku sebagai kawan still doa yang terbaik untuk dia . harap dia dapat jadi isteri yang mithali dan ibu yang baik . tak lupa jugak , dapat anak ramai2 tau :P
 

Blog Designed by Kawaii Creature Production | Right Reserved Eyda Hamiezyy

Copyright © 2013 Template by Antonia Sundrani Vinte e poucos