DIRI KITA :)

SINCERELY BY Unknown
Photobucket

Assalamualaikum w.b.t . harini dengan senangnya hati nak update blog . tapi mungkin ada yang dengkikan eyda seperti lappy ni . Lappy ni memang dengki betol . baru nak taip dia dah naik remaining . 10min(*8%) remaining . mana angin pon , besa jaa cool janih . kalau angin sat g time dia terpadam tu , baru nak angin . elok-elok baru duduk dia nak suruh bangun lagi la kan . haa tgk tuu , dia naik pulak dah mcm gmbaq kat bawah tuu . ushaa sikit -; 



haa mcam tu laah . agak marah laa kan . pastuu apa lagi mau takmau mmg kena bngun laa cita diaaa . kaykay dah stop disitu . harini eyda nak bercerita tentang diri aku nih . takda apa yg menarik actually . tp nak cerita aku nih ada beberapa perangai gelojoh kay . jommmmm bacaa :) 

1) eyda suka nyanyi kuat-kuat . memang tabiat laah kan . kira apa sedap tak sedap , hujan ka guruh ke , kilat ke hentam je janji kuat - kuat . over mcm suara sedap mcm artis nyanyi kuat-kuat bg org dengar . lagi-lagi time tengah stress , ya rabbi . mcm nak bergegar rumah . 

2)kedua : cakap banyak . tak tentu pasal . tp hanya dengan setengah orang . kalau orang yang eyda malu ,  mcm orang lelaki or orang tua tidak kay tidak . maluu . kadang-kadang tu sampai kena marah , and kena tegor dengan family and membe-membe . membe-membe selalu cakap mcm ni 'weh hg boleh stop cakap sat dak ? penat dengar hg cakap . hahha cool kan ? 

3)third , aku suka cakap kalot ..... sepantas angin ribut . kalau boleh 300 patah perkataan 2minit ja nak habis dah . tah orang paham ka dak apa aku cakap kan ? 

4) haa yang keempatni pelik skit . jangan eyda gila ke apa plak . still waras okay . aku suka cakap sorang-sorang . lagi buat terok bila tengah rindu boyfiee aku then bayang dia . tengok gambar dia senyum-senyum macam kerang busuk tuh then cakap perlahan-lahan dengan gambar dia . nanti klau kuat-kuat kantoi laa aku nih mereng . ha dengan teddy bear pon aku cakap kayyy . 

5) haa lima nih , maybe bila orang baca orang akan meluat , benci ,and tanak baca blog aku dah . sebab aku gedik .... aku ni gedik jugak , taktau pasaipa . malu pon ada nah . dengan orang yang lebih tua dari aku and orang yang aku hormat . if yang sebaya plus masok air plak gedik habis laa . hang sepak aku , aku sepak hang balek . adil kan ? budak-budak plak aku selalu perkena . perkecilkan depa . haremm kan aku?! 

haa dah skit-skit maybe takat tu ja . tak larat dah nak taip banyak-banyak . lenguh tangan kay lenguh . so harap paham :D pecah kaca , pecah gelas . dah baca harap balas . motif pantun tu ? takda kaitan langsong kan . kay aku mengaku aku tak pandai berpantun sebab tu main balas jaa 

 

Blog Designed by Kawaii Creature Production | Right Reserved Eyda Hamiezyy

Copyright © 2013 Template by Antonia Sundrani Vinte e poucos