BILA KAU PERGI JAUH :(

SINCERELY BY Unknown
Photobucket



Bila kau pergi jauh engat lah aku sayang . aku taktau apa lagi masalah sekarang . makin hari awak makin berubah . saya makin tak kenal siapa awak . maafkan saya sebab terpaksa buat macam ni . mungkin dengan cara ni , kita lebih tenang , lebih rindu and lebih ras menghargai . saya terpaksa diamkan diri buat seketika . saya dah tak mampu nak tanggung rasa sakit , saya jugak tak sanggup nak kehilangan awak . so , maybe ni jaa yang dapat saya elakkan dari masalah ni jadi lebih besar . 


  saya makin tak faham dengan awak sekarang . kenapa dengan serta merta awak berubah ? sebab kan kujam tu ? for your information , now i feel that i really hate him . awak lebih takod kena perli dengan dia dari hilang saya dalam hidup awak kan ? awak lgsong tanak jaga hati saya , awak asyik nak jaga hati kawan-kwan awak je . benda tu tak salah , tapi engat lah saya pon perlu perhatian awak . banyak mana sangat masa awak untuk saya ? sampaikan credit saya 40sen boleh tahan sampai 2 hari . kita just msg 10 msg mcm tu sehari . awak tak nampak ke yang awak dah takda spend time masa awak untuk saya ? kenapa bila saya tegur awak buat macam tak bersalah ? apa masalah awak sekarang ? apa yang tak kena dengan saya , sampai awak layan saya mcam awak dah meluat sangat dengan saya ? kalau awak nak saya pergi dari hidup awak , awak boleh berterus terang je . tak perlu nak paksa diri tuh untuk sayang saya lagi sedangkan hati awak dah tak sayang . atleast awak terus - terang . awak tak permainkan saya . saya mula rasa yang dah ada orang lain cuba ganti temoat saya dekat hati awak . kalau tak awak takan mcm ni . saya kenal siapa awak . dah 2 tahun sayang . 


   Dah dekat 2 tahun kita sayang . lagi berapa hari dah setahun 9bulan. dah lama nak bulan 6 nak cukop 2 tahun . tapi kenapa kita jadi macam ni ? awak tak sedar ke , sepanjang kita bersama ni dah banyak awak buat saya terluka ? tapi saya tak kisah semua tu , saya selalu berharap yang awak akan berubah . sebab tu saya tak pernah stop bg peluang dekat awak . dua kali . tiga kali , even 10kali pon saya sgop bg . tapi sampai sekarang awak hanya berubah takat sebulan then awak akan buat perangai yang lain plak . saya pon dah tak tahu nak cakap ap lagi dah . sebab apa yang saya cakap semua awak tak dengar . awak anggap apa saya cakap tu tak betol . diri awak je yang betol . saya nak menangis pon dah takda guna sekarang , sebab saya tau yang saya menangis lah air mata darah sekali pon saya dah takan dapat awak yang dulu lagi :'( perangai awak pon macam dah kritikal and dah nampak banyak sangat perubahan . cakap dengn saya pon dah tak boleh nak berlembut , skit2 nak melenting je . awak halang saya berkawan boleh , tapi bila dekat awak semua boleh . awak laa raja yang selalu memerintah . saya ni macam balaci awak dengar semua arahan awak , dan buat ! langsong tak layak untuk mengarah atau melawan segala cakap2 awak . 


  bila tanya awak cakap nak kahwin dengan saya . yaa , kalau macam tu kenapa tak sedar ? nanti time sakit saya yang nak jaga awak! ambil berat pasal awak ! bukan nya mmbe awak yang kaki club semua tuh .  mcm tu yang awak nak agungkan sangat ?! bila saya nak yang terbaik untuk awak , awak tanak ekod . bila saya tak ambil tau pasal awak , awak cakap saya ni tu laa ni laa. tak sayang lah ape lah ! saya tak tahu apa awak nak lagi. saya tahu awak ada rahsia smething dari saya , just awak tak bersedia nak bgtau . tah laa , maybe awak nak tggalkan saya or awak dah ada org lain yg lgi bgus dari saya . saya tau saya ni tak perfect mcam awak nak . tak cantik macam orang lain . jauh plak tu dari awak . tak dapat nak spend time banyak masa untuk awak .tapi saya dah cuba nak jadi yang terbaik untuk awak , tapi awak tak nampak . yang awak nmpak kawan- kawan awak je yang asyik tlong awak . saya ni nothing just menyusahkan hidup awak . saya tak kesah laa kalau awak nak berkawan tapi awak tu berkawan sampai buat awak rasa yang awak tu single macam depa . lepas satu-satu masalah yang ada . tak tahu laa sampai bila kita nak mcam ni . perjalanan hidup kita pon jauh lagi .  


saya harap sangat awak berubah secepat mungkin , and time tu bila awak dah berubah cari lah saya . saya always ada untuk awak , terima awak . tapi mybe buat sementara waktu ni kita kena hidup macam ni dulu . saya tak tahu berapa lama kita akan mcam ni . mybe lama mybe skjap ja . brgantung dekat awak ,sbb saya just tggu awak BERUBAH ! tnggu awak jadi dy saya yang always sayangkan saya . tggu your call and text to be with me again and tunggu tangan awak pegang tangan saya keluar dari hidup yang menyiksakan hubungan kita sekarang dan begin a new life :') . THE MOST IMPORTANT SAYA NAK AWAK TAHU YANG SAYA TAK TINGGALKAN AWAK PON . AND TAKAN PERNAH AYAT TU KELUAR DARI MULUT SAYA . SAYA JUST NAK MASALAH NI CEPAT SELESAI SEBAB TU KITA KENA DIAM BUAT SEMENTARA WAKTU . 


EYDASAYANGBHAI , PLEASE , BERUBAH LAH . EYDA TAK MAMPU NAK HIDUP MACAM NI LAMA-LAMA . EVEN SEMINIT PON EYDA TAK MAMPU HIDUP TANPA BHAI ! 

P/S : tah macam mana handphone eyda sekarang , dah kena baling tadi tak ambik2 tengok lagi pon. humm :( 
GOODNIGHT SAYANG :)




 

Blog Designed by Kawaii Creature Production | Right Reserved Eyda Hamiezyy

Copyright © 2013 Template by Antonia Sundrani Vinte e poucos