Jumaat - Rindu dia :)

SINCERELY BY Unknown
Photobucket


Terngiang - ngiang bunyi laungan azan dekat tlinga aku ni . maklumlah rumah dekat masjid . Ya Allah teringat aku dekat dia . rindunya dekat awak sayang . selalunya time ni mesti awak tenga siap- siap nak pergi sembahyang jumaat kan ? tapi sebelum tu saya yang kejutkan awak bangun . kadang-kadang tu sampai geram saya dibuatnyaa . berpuluh-puluh kali kena kejut awak , sebab awak asyik mamai je . haih . tapi takpe dalam hati tetap nak kejut awak pergi sembahyang . nak sangat tengok awak pakai baju melayu kain pelekat , handsome tauu . dalam hati , Ya Allah dialah bakal imamku nanti . soleh sangat . and saya mengaku saya sampai marah jugak bila awak buat malas tanak bangun . mana boleh tak bngun awak mesti jadi teladan yang baik untuk makmum awak ni . hee , kan ? 


   harini 22feb 2013 . jam 1 petang , saya terus pergi ambil phone , check berulang kali . dengan harapan ada text awak . tekan-tekan phone . alhamdulillah ada laah . then open nak baca , last-last meseg dari maxis awak . mengeluh saya dibuatnya . tak sangka awak pon ego sangat . saya asyik ambil phone je , rasa macam nak call awak , kejutkan awak pergi sembahyang macam selalu tu , tapiii saya tak mampu . kenapa awak tak paham , tu bukan salah saya ! saya just nak awak paham apa saya nak , saya nak perhatian sebab tu saya marah-marah , merajok . tanak pon saya merajok ni , tapi saya nak awak pujok saya . saya suka bila awak pujok saya . maafkan saya , sebab tak dapat kejut awak pergi sembahyang harini . tapi tolonglaah pergi even saya tak kejutkan awak  . janganlah miss sembahyang jumaat awak . dalam hati ini saya harap awak juga engatkan saya macam mana saya engatkan awak sekarang . 


   Sayang , bangun lah sembahyang . sayang kan baik . dengarlahh sayang . ni je yang mampu . even kita tak contact sekarang , kalau saya tau awak pergi ni saya akan happy . saya nak mesagge awak , nak sangat call awak , tapi awak dah cakap yang awak takkan reply msg saya , or pick up call saya . habis macam mana lagi saya nak buat. saya tunggu awak je yang msg saya call saya . bila saya check credit saya takda , saya pergi beli tpup untuk spare . mana lah tau malam-malam nanti awak akan texting saya macam selalu . boleh lah saya reply . tapi hampa je rasa , bangun pagi handphone kosong takda apa-apa . mesti awak tengah happy kan sekarang dengan membe-membe awak . dah takda orang yang kalot pasal awak lagi . nak suroh awak itu ini . itu jangan ini jangan . dah takda orang yang selalu buat awak marah kan . dah takda pmpuan yang selalu bising-bising macam mak nenek ni kan . bahgianyaa hidup awak . takpe , i always pray for you . iloveyou sayang :)




sayang , please contact saya <3
sampai bila kita nak macam ni ? rinduuuu sangat .
tolong jangan diam macam ni :( please please 

 

Blog Designed by Kawaii Creature Production | Right Reserved Eyda Hamiezyy

Copyright © 2013 Template by Antonia Sundrani Vinte e poucos