F I N A L L Y

SINCERELY BY Unknown
hey readers , EYDA HAMIEZY a.k.a EYDA here . alaah dah kenal pon kan . good job dear :)
dahdah back to our motive now . ARGGHH really feel good now sebab borangborang and sijil berhenti skola dah sttle , lama ohh masa aku ambil nak siapkan smua tuh . harini aku sggup blek lewat semata~mata nak siapkan kje tuh. 
and I want to says thankyousomuch to my teacher Pn.Wan Ropiah sbb tlong sign for cikgucikgu yang takde . at least kitaorg tak penat sangat smpai 3 4 kaly tawaf skola carik ckgu pnya pasal . hushhh thanks cikgu . 
ohh letih nya , lets take our sleep people heh . okay byebye . my love only for HIM ♥ ♥
       
see my tired face =( 
                                ♥ ♥eydahamiezy
 

Blog Designed by Kawaii Creature Production | Right Reserved Eyda Hamiezyy

Copyright © 2013 Template by Antonia Sundrani Vinte e poucos